onsdag 18 juni 2008

18:e Juni

Äntligen min lediga dag! Superskönt.. synd bara att dom har satt in ett möte just på min ledig dag som jag MÅSTE gå på.. *grrr* jeje... känner mig redo inför att jobba heltid i sommar iaf, känns inte så tungt detta året med tanke på att jag ska vara ledig mycket i Augusti... hade det inte vart för det hade jag nog redan kräkts på det.. ;)

Nu ska jag snart iväg till frisören, ÄNTLIGEN! Har velat klippa o färga jätte länge men inte haft pengar... min firsör som jag har är sjukskriven nu :( så jag fick söka mig till annat.. ska till ''Elite'' idag, ingen aning om hur det är men jag hoppas på ett positivt resultat...

Efter frisören kommer nog Karin hit en snabbis, och ska kolla lite i katalogen från mitt ljusparty jag hade... hon fick förhinder pågrund av jobbet precis innan, så hon va kanske sugen på att köpa nåt ändå...

Jaha, Sverige-match idag igen då, därför de vackra färgerna! =) Får väl se vart man kollar på matchen.. min kära sambo är verkligen inte så intresserad.. eller han kan titta på det men finns det nåt mer intressantare så gör han nig det.. =)

Annars e det inte så mkt som har hänt de sista dagarna faktiskt, det har mest vart jobb, inte hunnit med att göra nåt direkt på den lilla fritid man haft... till helgen e det ju midsommar, och vi e bjudna upp till dagsås till marie och tobbe... hoppas på attd et blir mysigt.. tyvärr jobbar jag dagen efter (börjar 7) så jag får väl ta det ganska lugnt....

nä nu ska jag fixa det sista sen e det frissan som gäller!

HEJA SVERIGE!!!!!

Inga kommentarer: