torsdag 26 juni 2008

Camping 2008


Jaha, då va det dags för Camping 2008. (Man kan kalla det det, för det lär väl inte bli mer i sommar :) )
(På bilden är några av de som ska mä.. )
Jaha, vakna man tidigt idag med som vanlig (06.00) Trött på att vakna tidigt, men jag vet ju orsaken.. men det e tyvärr inget jag berättar.. ;)
Jaha, sitter här med en kaffe som vanligt, ska snart ta på mig lite granna, sen bär det iväg till Viveca på en kaffe och några cigg.. ;) alltid trevligt att få träffa henne och tjöta skit! =)
Sen blir det väl hem och börja packa lite.. ska även möta Karin sen och så ska vi åka o handla lite ihop.. e i och för sig inte så mkt men det e roligare att handla tillsammans.. =)
Jag hoppas verkligen att här blir bra väder.. vill verkligen inte att det ska vara som det va förra året, spöregn hela tiden.. frida levde i sina stövlar då... :( men men *håller tummarna*
Igår kväll jobbade man.. och det gick riktigt BRA! Har haft lite småjobbigt med en av våra vårdtagare men äntligen så mjuknade det igår, så det kändes skönt.. får hoppas att det håller i sig bara! =)
Lönedag idag då för oss på kommunen.. men tyvärr va det inget lyckat resultat, men man får försöka vara positiv o tänka att det kunde stått 0:- istället... :)
Nä nu e det väl dags att ta tag i saker... men ni får alla ha en underbar helg, och ha det så skoj alla som ska på tvååkersdagaran, som jag tyvärr missar... o min kära sara.. :( men men jag pratade med henne och vi sa att vi skulle träffas en annan dag..
Ha det gott!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack gumman för det fina inlägget. Japp det är ju ingen annan som känner sig nöjd mer än jag :D
Varför vaknar du så tidigt för? Nu blir jag nyfiken och orolig att det är nåt allvarligt. Ha en underbar helg o jag håller tummarna för fint väder åt er. Och hälsa Karin från mig. Vi kan väl boka in en dag nästa vecka vi kan träffas. Puss o kram