torsdag 19 juni 2008

19 Juni

Jaha, 19 Juni betyder min brors födelsedag bland annat... han och hilma har vart här idag och ätit lite middag och fikat... jag kunde ju tyvärr inte vara med på kalaset ikväll då jag jobbar, så vi firade bara jag och han på dagen... mysigt.. hilma var i sitt essä hela tiden, sprang runt som en galning här, dansade, åt korv m.m. hone för go den gullungen!

Jaha, nu kommer snart min sambo hem och säger hej, sen ska jag hem till pappa en sväng innan jag börjar jobba.. vi ska fika lite o så.. brukar vara standard på fredagar, men det e ju afton imon...

har precis slått in lite paket till marie som fyller å imon.. hoppas att hon blir glad...

nä nu står tilda och kraffsar på dörren och vill komma in, så det e väl bäst att släppa in henne en stund..

Ha det gott alla... och föresten... Glad Midsommar!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Glad midsommar till dig med gumman! Hoppas du får det mysigt. Du undrade vad jag jobbade med, jag har ett städjobb 4 veckor, och sen 2 veckor på fritids. Så jag får egentligen bara 3 veckors sommarlov, men pengar är ju alltid välbehövligt som student ;) Glad midsommar igen då! Puss o kram