torsdag 26 juni 2008

26: Juni

Tjoo!

Vaken med tuppen som vanligt, och sovit dåligt, men jag är inte bitter för det... ;)
Dagen till ära ska jag försöka få städat av så man slipper det imon... så nu e både diskmaskin och tvättmaskin igångsatta! =) Tar nog inte så lång tid att städa, blir en snabbis, men det e alltid gott att ha gjort det nu när vi ska bort i helgen.. gott o komma hem till nåt någorlunda vackert hem...

Efter städningen ska jag försöka pallra mig in till stan och hälsa på min kära kusse.. har liksom inte blivit av sen hon flytta ner, typ för en månad sen.. ;) men men det hinns nog med!

Läste i tidningen att all rea startar idag, så självklart alltid när man e bankrutt.. och jobbat nåt förra månaden gjorde man ju inte så det blir ju en fet månad med pengar framöver nu... NOT! Tur att man jobbar som en gnu hela Juli så man knappt kan göra av med några pengar...

Igår kväll när jag kom hem från jobbet stod jens, brorsan och pappa och byggde på altanen.. dom hade kommit en jätte bra bit på den, man blir så glad! Om man har tur kanske man har en altan nästa vecka!!! *håller tummarna* tyvärr hade pappa nog vart lite trött eller nåt för han hade typ mätt fel hela kvällen... (inte så vanligt när det gäller han för han e exakt på varje liten mm.) men men inga sura miner var det för det... jag hoppas verkligen bara att dom inte tänker grejja ikväll, för jag vet att min kära sambo behöver gå o lägga sig tidigt.. han har vart i säng ganska sent varje dage denna veckan, och jag vet hur det brukar ''utspela'' sig på fredagen.. då e han helt slut.. inte så kul när vi ska åka.. men men... om inte annnat kanske han kommer hem i tid imon så han hinner vila en stund...

Nä man får väl ta o kolla in alla andra sidor då som är ett ''måste'' på www innan man sätter igång och springer ett maraton med dammsugaren... =) o så måste man prata i telefon lite med.. =) har ju en del ''tics'' för mig... =) måste försöka fika med min bumbi med innan helgen, man vet aldrig om hon kanske vill kläcka ut sin bebis snart.. säkert i helgen när man e borta.. :( hon skulle försöka knipa... ;) men igår när jag prata med henne hade hon fått sådanna där rycka som e vanligt bara ett tag innan man ska ha.. typ städa/putsa fönster/städa bilen osv... ja shit, inte långt kvar nu innan min lilla bumbi är mamma... konstigt det låter... ;)

Ha det folks!

Inga kommentarer: