torsdag 12 juni 2008

Allmänt dåsig...

Jaha, idag jobbar man eftermiddagen + kvällen... Skulle börjat kl 15.00 idag men ska börja någon timme tidigare för att det var någon som va sjuk...
Har inte alls känt mig pigg de sista dagarna.. Har bland annat motionerat alldeles för lite, så jag e typ trött varje dag.. usch så tråkigt.. och jag tar mig inte i kragen och börjar röra på mig heller.. så jag kan väl inte skylla det på någon annan... Sen är jag inte så uppåt just nu heller för lite andra saker som händer i mitt liv, men det är väl likt för alla, upp och ner gångar här i livet. Jag hoppas på att det blir bättre snart...

Jobbar hela helgen med, så det känns väl såddär kul.. fast jag jobbar med anna så det e iallafall nåt positivt.. =) Annars händer det inte så mkt här hemma, allt som vi håller på med är bara påbörjat, och ingen avslutar det.. skittråkigt, men tyvärr så kan inte JAG göra något, kan tyvärr inte köra massa maskiner.. funderar starkt på att sätta mig i en ändå.. kan inte gå mer än fel.. och att man raserar hela huset bara.. ;)

Nä nu ska jag sluta klaga över allting, nu ska jag ta och ta på mig lite kläder, sen ska jag hem Johanna och hjälpa henne rensa ut hennes garderob, och städa lite.. hon behöver verkligen hjälp på traven, hon skjuter bara fram det hela tiden! ;)

Ha det gott!

Inga kommentarer: