måndag 11 augusti 2008

Regn och rusk!

Ja, annat kan man väl knappt kalla vädret ute idag.. vi lär ju snart ha gått förbi förra sommarens regnmått... shit va här har öst ner stundtals nu både söndag och måndag... jeje.... och mitt i allt detta passar jag på att ha semester, visst e det underbart? ;)
jaha, dagen till ära blir väl lugn.. har typ inget planerat, och vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.. va tal om staden med mamma för nån dag sen, men vi får väl se...
Hade jag bara kunnat skruva upp vår an nya hylla så hade jag kunnat göra nåt, börja grejja i gästrummet, men tyvärr klarar jag inte det själv.. det e liskom ett ''hemmabygge'' av nåt slag.. =9
Jaha´, helgen då.. i lördags var vi hos marie o tobbe, och sandra o markus va även där.. vi käkade gott, drack massa vin, och spela spel... trevligt... igår va vi trött och tittade på typ 10 filmer, badade ett antal gånger och bara mös...

nä annars e det lugnt, inget nytt jag kommer på nu iaf.... imon reser vi iväg till Copenhagen, på en ''kärleksweekend'' =)

TJOO

Inga kommentarer: