onsdag 6 augusti 2008

Frågetecken???

Ja, det kan jag bli ett stort i vissa stunder... som i morse... shit vet inte hur jag ska kunna skriva av mig detta här då det finns risk att man kommer på vem jag menar.. men förenklat: för ett tag sen träffade vi på en ny ''bekantskap'' som jag kände efter 5 minuter att hon kommer jag inte kunna att umgås med för fem öre... jag gav henne en chans, och det va nån chans för mkt... min kära sambo tyckte jag va mesig, men för nån vecka sen insåg han vad jag menade... ''en människa som älskar att gotta sig i andras olyckor, och gör allt för att dom ska uppkomma oxå..'' när jag kom upp idag så det första jag såg va något från henne (kan ej berätta vad det va) och då höll jag på att kräkas! så sen jag har gått upp har jag vart irreterad, och det känns inte så kul kan jag säga... men men jag får försöka släppa detta.... *bjkhkujgtyjdfresrewas9790863e4wsrgdfcgv*

Igår fick jag städat ur hela vår garderob och dammsugit.. fasen va skitigt det blir i en garderob, eller rättare sagt dammigt... sen har jag fått tvättat vårt överkast med... shit va stort det va, men det gick fint med lite våld att få in det i maskinen... =) sen så kom brorsan o lämnade en stor hylla som vi fick av dom att ha i gästrummet.. så kan jag bara få lite hjälp av mannen min o få upp den så kan jag snart börja inreda lite.. ingen som har en liten säng till övers??? =)

Nu har vi även beställt hotell i köpenhamn, mitt i centrum! i 2 nätter ska det bara vara vi 2 och det ska bli riktigt skönt.. bara göra vad man känner för, dricka en öl där, kolla på folk, sitta på hard rock cafe, shoppa som galningar, ja allt som faller en in... =) först hade vi tänkt att åka på helgen men sen kom vi på att varför det? varför inte mitt i veckan när ingen händer, och det e billigare på hotellen? så vi klaffde det, och vi drar på tisdag!

Nä nu ska jag grejja lite här hemma, sen funderar jag på att kanske masa mig ner till stranden en sväng.. kan ju inte bli mer än kallt som man säger.. ;) ikväll e det jobb.. inte kul, men man vet att kl 9 ikväll e det bara 2 arbetspass kvar! =)

TJOOOO

Inga kommentarer: