tisdag 26 augusti 2008

Ny vecka...



igen.. tiden går fortfarande lika fort.. ;)





Helgen va underbar, då min bror och hans sambo (nuvarande maka) gifte sig... vädret va inte på topp, men det va stämmningen så det blev jätte bra. Dom va verkligen underbart fina båda två, som jag sa till brorsan, det blir ju svårt att slå en gång.. ;)

Igår va jag och Marie på gekås en snabbis.. jag inhandlade allt inför kräftskivan som går av staplen till helgen.. herregud va skoj det ska bli! Nu e det typ 5o folk fastställt som kommer.. ska bli superkul när det e så blandat folk! Annars köpte jag inte så mkt, jag köpte två lite tjockare tröjor som jag kan ha i skolan... har typ inga tjocka tröjor så det va skönt att få fixat det.. 2 stycken sådanna i stan går ju typ på 1000 spänn.. inte råd med kan jag säga...

Idag e här tråkigt och grått ute.. så det blir väl att fixa lite i hemmet.. tvätta o så vidare.. sen till efter middagen kommer Jenny o Elsa och fikar.. o så ska hon se om hon kan låna nåt klädesplagg av mig till helgen, hon va inte så sugen på att shoppa en massa nytt just nu.. o vad e vänner till för?? ;)

Imorgon ska jag och Lida fara till Ikea, ska köpa de sisa grejjerna som jag ska ha köpt sen vi flyttade in.. (har liksom inte blivit av) :) så blir det alltid lite mer.. =) sen på eftermiddagen e det frisören som gäller, så imon kommer väl kontot att gå varmt kan jag tro! =)

Nä nu ska jag ha lite kaffe...

So long!

Inga kommentarer: