fredag 22 augusti 2008

En fixardag...

Igår va jag hemma hos en klasskmpis i stan, vi drack ett par glas vin och tjöta om sommaren... när man sitter och lyssnar på en som är signel och har gjort så mkt och träffat så mkt nytt folk så blir man nästan avundsjuk, och jag kommer ihhåg sommaren för 3 år sedan när jag va singel, och hur fruktansvärt skoj man hade, och jag kommer verkligen aldrig att glömma den tiden alltså! Men å andra sidan vill jag inte byta ut den nu heller, för jag trivs med mitt liv nu, och har funnit en underbar livskamrat som jag aldrig vill byta ut... men det e roligt att man har mkt skoj minnen att tänka tillbaka på! =)
senare på kvällen drog vi ner till staden och satt på beer n bar... inte mkt folk ut kan man säga, men det va trevligt.. =) sen hjälpte jag elin att ta sig in i en lägenhet som var låst(går inte in på detaljer... =) Sen plocka min kusse upp mig som jobbar på beer n bar så jag fick skjuts hem!

Idag e det en del som ska göras inför min broders stora dag imorgon, då han och hans sambo kommer att tituleras som man oh hustru... känn overkligt till och med för mig.. =) så idag ska jag fixa lite snittar, hjälpa till med tältet ikväll, och säkert en del saker till.. =) och vid middag ska jag träffa marie, då vi ska ta en lunch tillsammans...

nä nu ska jag gå o skära lite vattenmelon innan staden...

Tjoo!

Inga kommentarer: