måndag 4 augusti 2008

Long time...

Ja det va det verkligen... e lite dålig på att skriva när här e fint väder, och man jobbar som en tok! När jag väl gick in på internet efter flera dar, hade jag 83(!) mejl!! Shit... då märker man verkligen hur mkt man sitter här inne... och idag regnar det så man e tillbaka igen! =)
Det e mycket som har hänt det sista, men jag orkar inte berätta allt... vi har träffat och umgåts med många va våra vänner, det har vart otroligt mycket jobb, mycket kärlek, mycket kalas osv. Det har vart toppen helt enkelt, men väldigt mkt jobb så det e skönt att sitta här nu och veta att det bara är 3 dagar kvar tills man e ledig 3 veckor!!! Helt underbart! Tyvärr går det ju så fort, men jag e glad ändå!! =) Min kära sambo har oxå semester, fast han e o jobbar med maskinerna.. (jobbnarkoman) så e han hemma ibland o tittar till mig.. =) om det ska fortsätta vara sånt här väder nu denna veckan så ska jag försöka ta tag i vårt gästrum, fixa en säng o så.. försöka inreda lite.. har faktiskt fått tillbaka suget nu efter att vart i en svacka! =) tänkte jag skulle begett mig till gekås idag med, men ringde kunstjänst precis: -Just nu har vi mindre än 1 timmes kö in i varuhuset.... Dahh... det får blir en tripp en timme innan stängning, då e det lyúgnt! =) skönt att man bor nära...
Annars e det mycket med huset som kommer att hägra här framöver som ska göras... hoppas på att få gjort så mkt som möjligt innan skolan tar fart... och mycket fester e det inplanerat med.. ett 30 årsgille, ett födelsedagskalas, en kräftskiva, ett bröllop.. ja det e väl så det räcker o blir över.. =) nu ska jag in o kolla på ticnet om det finns någon billig weekend.. annars drar nog jag o kärleken till köpenhamn en helg och bara njuter... =)

Ha dte gott i regnet alla!!!

Inga kommentarer: