torsdag 21 augusti 2008

Fortfarande semester..

och fortsatt dåligt väder... :( men men ska försöka och inte klaga för det e ju det man gör mest tycker jag... =)
Förkylningen e på väg åt rätt håll nu iaf, och det känns bra! Det va säkert den flaska vin jag drack igår som gjorde det.. =)
Jaha vi ska ju ha kräftskiva nästa helg här hemma... vi trodde det skulle bli ganska ont om folk för det va en del som man absolut hade räknat med som ine kunde.. men det blev inte så lite ändå.. =) igår va sista anmälningsdagen, och vi har nog ihop ca 40 personer nu, så det både räcker och blir över.. =) så idag ska jag se om jag kan få fatt i stolar o bord o liknande.. det vi lånade sist gick nog inte denna gången tror jag.. men men det ska väl inte vara så svårt tyker man.. =)
Jaha, lite smågrejjer ska man fixa med idag då.. ska även försöka göra en ''nygifta-skylt'' tills på lördag med som dom kan ha på bilen.. funderar bara på var man kan låna riktigt stora pennor och skriva med.. har liksom inte så stora, så tar jag mina dyra pennor lär dom ju vara slut sen.. =) ska försöka ta och städa idag med, för imon på dagen har jag en lunch inbokad med marie.. =) sen ska jag hjälpa broder och dom inför bröllopet på lördag, och på kvällen ska vi dit och sätta upp tält... så jag får försöka ta tag i mitt egna hem idag.. =)
Annars e det väl inte mkt som händer här hemma.. hade säkert gjort det om man hade haft pengar.. så mkt man vill fixa med här hemma, men det krävs ju som sagt pengar.. =)

Nä nu får jag väl kila vidare...

Ha det!

Inga kommentarer: