söndag 22 februari 2009

Tillbaka...

ja, som sagt, tillbaka till verkligheten igen....
Gick upp tidigt för att återigen gå tillbaka till pluggandet som jag även haft semester ifrån... har verkligen mycket att sätta tänderna i, framförallt tills på torsdag.. puh.. sen e det väl bara att börja läsa nästa bok igen... jaja, jag ska ju inte´klaga, har ju haft en underbar semester! =)

Träning ikväll då... börjar man om på ruta ett igen... kommer nog vara riktigt tufft idag med.. men men det e skönt efteråt...
Ställde mig på vågen, och hör och häpna!! Inte ¨gått upp ett enda gram på två veckor, som vart fyllt av drinkar och god mat varje dag!!! *glad* iof så äter ju thailändarna ingen fet mat, bara buljong och grejer... men ändå! det är jnu ändå en del socker i allt som finns att äta där... men men jag är nöjd.. känns iaf inte lika jobbigt att börja om nu, hade vart värre om vågen ändrats sig till flera kilo mer...

Nä nu får jag sätta igång med läsandet!

1 kommentar:

Unknown sa...

Välkommen hem vännen! Verkar som ni har haft det underbart! Vi får träffas snart så man får höra alla detaljer :) ha en bra dag! Puss o kram