onsdag 25 februari 2009

Ser stjärnor...

efter att ha suttit framför böcker och datorn konstakt i 3 dygn typ så kan jag inget annat se nu typ... men men jag pluggat ikapp en del iaf, så snart e man nog på benen igen iaf... får se om jag orkar ta tag i nästa uppgift nu i eftermiddag igen... har faktiskt börjat fixa lite här hemma idag med vid sidan om.. efter att jag skrivit färdigt min stora tenta(som jag inte är riktigt nöjd med, men det får bli så jag får ta en komplettering om inte ánnat) lade jag in tvätt, och la i en ny tvätt.. tog fram min nya väska jag köpt och la över alla saker till den från den gamla.. satta alla mina orkideer i vatten och vattnade restrerande saker.. samlat lite sopor... ja ni vet, allt det där tråkiga.... :(
träning ikväll.. får se om jag går.. känner för mig stressad för att det ska bli roligt.. men jag måste verkligen klamra mig fast vid fortsatt träning annars blir det lätt att man skiter i det.. men jag får se om jag hoppar det idag.. e bjuden på städparty som jag har tackat nej till två ggr innan så det kan va skoj att gå dit... men men... borde röra på mig med... måste ju ta tag i vikten nu igen.. men men jag får väl ha ''semester'' till nästa vecka också, sen e det fan i mej på allvar igen!!! =)

Våran bil krånglar med... får hoppas att jens fick tag på delar så han kunde fixa det ikväll, annars vet jag inte riktigt hur jag ska komma till skolan... får väl höra med mamma annars...

Nä nu ska jag gå och lägga mig på soffan(ja faktiskt!) en liten stund.. kanske kolla en beck film eller nåt, samtidigt som man går och pysslar med lite saker...

ha det gott

Inga kommentarer: