söndag 22 februari 2009

Tillbaka till verkligheten....

Jaha, då var man tillbaka till Sverige igen, med en aning skev skillnad på grader... från att ha befunnit sig i thailand med ca 30- 50 grader varje dag, möts man på landvetter iklädd linne, kortbyxor och flippflopp till ett land som har -4.... ja vad ska man säga...?
Vi har iaf haft det helt underbart! Underbart väder, utflykter, vackra stränder, god mat och drycka och förstås de underbara folket i thailand!! Dagen då vi skulle åka hem var ledsam... vi sa typ inget till varann den dagen.. men men thats life.. har iaf haft en helt underbar semester, en sådan so man inte vill ska ta slut! Var lite orolig innan vi åkte om hur jens skulle tycka det var (han har bara vart utomland 2 ggr innan och endas i en vecka) men han var helt såld på landet och han vill tillbaka, redan nästa år påstår han! ja, jag klagar inte... berättar inte mer om resan då det blir så mycket att skriva men ni mina vänner, vi träffas väl så småningom och då ska bi få fina detaljer.. kommer inom de närmsta dagarna att lägga ut bilder på facebook så ni kan ta del av den i bilder då....

Idag har jag vart och kollat på innebandy och resten av dagen har det vart lugnt... måste bara säga att jag älskar alla mina vänner och idag måste jag bara påpeka att mina kära vänner ''mads'' och ''em'' har gjort nåt så stort för mig idag! Tänker inte berätta vad, men vad de har gjort för mig idag, är så fruktansvärt betydelsefullt, så när jag berätta det för jens började jag gråta... jag älskar er och kom ihåg att jag självklart ställer upp på er om det är nåt!

Skriver mer inom, för nu håller ögonlockan på att ramla ner på mig, så nu blir det sängen (har ju lisom inte kunnat vända på dygnet än.. )

Kortfattat:
Vi har haft en helt underbar 2- veckors semester. Bara tagit hand om varandra, mycket kärlek, äventyr och nya vänner!
Thailand är ett land som legat mig varmt om hjärtat sedan 2006, nu ''brinner'' det för mig!
Tillbaka till verkligheten och jag menar inte att allt betyder negativt.. självklart mina vänner och familjen är saknade...
Måste nig erkänna: Bort bra men hemma bäst! (och det är väl tur det, för annars har man ju tagit fel väg i sitt liv)

LOVE

Inga kommentarer: