tisdag 3 februari 2009

Dagen före D!

Japp imorgon lämnar vi äntligen kalla sverige till ett mycket varmare thailand! Ska bli så underbart! Känner mig verkligen utmattad med allt som gäller skola osv, så detta är nog pricken över i:et!!! =) Har fortfarande inte packat.. men jag får väl ta ett rejs idag! måste tilll banken och lite sådanna grejer med... plus att jag måste göra det mest vesäntliga... PLUGGA!!! *suck* e helt slut...

Gick upp kl 06.00 idag redan för att få gjort så mkt som möjligt.. men oftast tar man längre tid på sig att äta och så och pyssla med annat, så jag har inte ens kommit igång än.-. men efter inlägget lovar jag att sätta igång! =)

grattis till min majja föresten!! =)

Nä mina vänner! sista inlägget på ett tag nu! Hoppas ni får dte bra alla här hemma i kylan! Jag ska iaf ha det! (= sol, bad, drinkar, shopping, god mat, utflykter, kärlek och mycket mycket mer!)

Soliga kramar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack gumman för att du hälsar till mig i din blogg :) Jag vill önska dig och din man en trevlig resa och jag hoppas du kan slappna av lite nu när ni åker, och att ni får fint väder. Många kramar Majja