fredag 27 februari 2009

Älskade fredag!

Ja så brukar denna dagen benämnas från mig.. men jag vet inte om jag kan tycka så idag... Fortfarande en del plugg att ta tag i och mycket funderingar inför den kommande c-uppsatsen.. Var uppe tidigt idag för att börja läsa, men motivationen försvann efter ca 1 timme så jag bestämde mig för att ta en paus ifrån det idag, och istället ta tag i det kanske lite imon, men framförallt på måndag igen´...

Igår va jag hos Hidvi och vi gjorde iordning våra inbjudningskort... usch va det e svårt att bestämma vilka som ska bjudas och vart gränsen går... men måste ju liksom kompremissa när man är två om det.. men men det blir nog bra i slutänden... så inge elaka blickar om någon inte blir bjuden... =)
Idag som sagt ska jag ägna dagen åt en massa måsten och lite kul.. =) Ska bla skicka alla inbjudningskort och köra runt med några... ska inhandla för myskväll, min goda fisksoppa står på menyn! Sen blir det staden, har lite saker som ska uträttas.. bland annat framkalla lite kort från resan (kan skriva ut dom hemma, men det kostar inte så mkt att fixa det på expert heller om man bara ska ha ut några kort) sen ska jag nog gå och titta in kläder lite.. hade vart skoj med nån ny blåsa av nåt slag... ja och lite annat som ska fixas... ska även försöka träffa min kära far och ta en fika med han(e ju standarn för oss på fredagara men han har ju fått klara sig utan mig nu ett tag) =)
I helgen blir dte nog lignt.. ikväll kommer ju äntligen mitt program: Så ska det låta!!! *gillar* Imorgon ska jens jobba så för mig får det väl bli lite pluggande, och kanske en fika med vänner som inte hunnits med....

Nä nu ska jag gå och göra mig anstädningt klädd och förbereda allt som ska göras...

Ha en bra helg allisammans!

LOVE

Inga kommentarer: