tisdag 15 juli 2008

Vad har jag gjort mot han där uppe???

Ja det undrar jag många gånger... Vaknade i söndags av att jag hade ett stort utslag kan man säga precis vid byxkanten... gjorde ont, men men tänkte inte mer på det... i måndags när jag skulle upp ur sängen gjorde det groteskt ont... fick en akuttid på vårdcentralen.. jaha, borelia! lägg av!! (fick den av en fästing som jag tagit bort ca 2 veckor före, så det tänkte inte jag på) jaha, pencelin fick man hämta och börja knapra.. på natten blev jag ännu sämre, ont i lederna, nacke/rygg osv... kände mig typ febrig.. när jag kom upp på tisdagen tyckte jag nästan jag kände mig sämre.. fy, sov hela dagen, va vaken lite vid lunch och lite på kvällen men annars sov jag mestadels... *puh* idag (onsdag) känner jag mig något bättre, ingen feber o så iaf, men ag har fortfarande ont... men men det går att genomlida idag iaf.. ska va hemma från jobbet imon med för säkerhetsskull... tyvärr så e det inte slut på det negativa, för jag börjar bli förkyld me!!! *arg*

jaja orkar inte skriva mer just nu... i'm back when i'm ready..

Inga kommentarer: