tisdag 8 juli 2008

Underverket!!

Japp, det har man fått se nu, lilla Elsa... Alltså man smälter ju när man får hålla henne och klämma och känna! ;) alla söta miner, och när pannan rynkas, och när dom gäspar... och inte tala om de söta små fätterna, va ju tvungen att ta av henne sockarna 2 gånger för att lukta och gosa med de små fötterna..herregud, man kan ju liksom inte bli annat än sugen när man får ha en sådann i knät.. då undrar man ju varför man inte har en 3-4 stycken!!! ;) men men.. ens egna tid kommer väl den med... e otroligt glad för deras skull! och vi pratade ändå om det igår, att det verkligen fungerar allt detta med barn.. att dom får plats i magen, att allt fungerar när dom kommer ut.. det e ju verkligen ofattbart! jaja, nu får det väl vara nog om det... ;)

Dagen till ära då så ska man jobba kvällen.. inte alls sugen (som vanligt) men men det får gå... nu på dagen tänkte jag att jag skulle få gjort en del här hemma.. tvättar sängkläder och det ska bäddas rent, och så tänkte jag att jag skulle tvätta våra kuddar med.. täckena får bli en dag då det e varmt ute... sen ska jag smågrejja lite här hemma, tänkte börja damma lite på de ställen man inte gör så ofta, eller rättare sagt som jag inte gjort sen vi flytta in.. och så tar man det vanliga imon... det e ju så roligt med sina lediga dagar, för jag vet liksom inte riktigt vad som menas med ledig..? om jag hinner senare ska jag nog ta och tvätta bilen med.. den ser för jävlig ut.. så det behövs.. så tråkigt bara, men man får ju en och annan blivk av sin kära sambo när man slarvar.. ;)

nä nu ska kaffemuggen fyllas på!

*Drömmer*

Inga kommentarer: