torsdag 17 juli 2008

På väg mot toppen...

Japp, det e jag.. när jag vakna idag så kunde jag ta mig upp ur sängen utan att börja lipa.. kändes ju skönt.. har ju fortfarande ont vid bettet, men men det går väl över så småningom det med... e glad iaf dör att man börjar känna sig som en människa igen! Och så e det ju så typiskt just att man ksa bli sjuk till denna helgen då man bett om att få vara ledig, och den helgen som e roligast på hela sommaren! (W&W) men men jag hoppas att jag pallar med det, har inte provat än om jag kan få på mig några byxor bara, men men jag får väl gå i mysisar i så fall.. ;)

Jaha, idag tänkte jag faktiskt sätta mig i bilen för första gången sen i måndags och ta mig till affären.. måste ha mjölk osv. inte alls sugen på det för jag orkar verkligen inte ta tag i mig själv, så jag ser ut som människa.. men men, plikten kallar, inte sant? =) sen blir det nog till att vila resten av dagen, det e ju bra att göra det säger dom när man har detta symtomet...

ha det gott alla!

/Fästingen

1 kommentar:

Unknown sa...

Fy fan va hemskt gumman! Usch usch för dessa j'vla fästingar!! De har inget här i världen att göra mer än att sprida sjukdomar,..säg till om det är nåt du behöver hjälp med så kommer jag som ett spjut!! Många pussar o kramar från mig