onsdag 2 juli 2008

Äntligen!!!

Klockan 01.05 inatt ringde min lilla Bumbi och berättade att de fått en bebis! Guud, tårarna kom på mig!! En liten tös blev det! Längtar så tills man får se det lilla underverket! Tyvärr så va dom tvugna att köra henne till Halmstad inatt, så det blir nog inget besök på sjukhuset... men dom mår bra alla iallafall! Ska kanske inte ta och skriva mer, hon kanske vill berätta själv.. ;) *glad* =Tant Frida!!! =)

Jaha, jobbar kväll idag med, ska till stranden på dagen tänkte jag, man måste ju verkligen passa på, det ska väl bli sämre igen, och om inte annat så ska jag jobba resten av veckan, så man får ta till vara på det man får.. :) Annars har det inte hänt överdrivet mkt.. vi har vart i skogen o gått jag o jens häromdagen och då hände det massa roligt, men jag orkar inte skriva ner allt... om inte annat hitta vi massa hallon och blåbär, så nu i veckan blir det att ta med sig korgen upp o plocka! =)

Nä nu e det dags för kaffe, och sen - Here i come playan!!!!

Inga kommentarer: