onsdag 9 juli 2008

Ruskväder...

Ja, annat kan man knappt säga när man tittar ut idag.. :( Men men vi ska försöka vara positiva, jag e ju ledig! :)
Igår kväll när jag kom hem från jobbet ca 21.30 så packade jag upp grejjerna från ljuspartyt, men tyvärr så fanns det ju ingen ''följesedel'' på vad alla köpt, så jag hoppas att hon som hade partyt har kvar det.. annars blir det lite jobbigt.. e väl bara att hoppas på att alla kommerihåg av de beställde.. ;) efter det så skulle vi gå upp och lasta ur Jens jobbabil som han hade fyllt med gatusten och lite annat (dom hade vart o flisat på ett ställe där det fanns mkt av det så han tänkte att han gott kunde ta lite.. ;) ) han skulle gärna vilja bygga en stenbänk nämligen.. i full färd med att lasta ur bilen, så när jag ska stapla de sista två sista bitarna tappar jag den ena på mitt ringfinger (!!!!!!!!!) kanske bara på en höjd av 15-20 cm över fingret, men j_vlar va ont det gjorde!!!! *mkljnkdhjhkjjk* tårarna bara spruta på mig, och jag fick inte fram ett ord! efter många om och men så fick jag rört på fingret tillslut och kontatera att allt iaf var helt.. men fan va ont det gör!!!! har ont även idag, men det syns inte nåt soeciellt på det... kanske till och med har sån tur att jag slipper tappa naglen.. jeje återstår att se...

Jaha, dagen till ära ska jag försöka att få städat upp här hemma som jag inte orkat med de sista två veckorna.. ser ut som en stia här hemma ungefär... sen får vi väl se om det blir så att jag o pappa ska börja grejja med altanen lite granna... det kan man ju göra fast att det regnar, ingen som dör av lite regn, eller hur?
Till kvällen får vi se vad som händer, kanske en tripp till kräftfestivalen, äta lite kräftor, och kolla på face-84.. men vi får väl se vad vädret har att bjuda på...

Kaffe!!!

*love*

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för gratuliationerna :D hmm heter det så?? hahaha..Stackars Frida som har skadat sitt finger, måste ha gjort ont som faen..jaha tråkigt väder vi har va? Tur att man jobbar..Kan vi inte ta o hitta på nåt snart? Dricka lite gott och umgås.. Kramar